loading...
harchizz
harchizz بازدید : 285 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

اینم یدونه بازی">بازی جالبه ولی حوصله میخواد:   myfreefarm.ir

 

راهنمایی برای تازه کار ها

 

سلام. به راهنمای تازه کار ها خوش آمدی ! قاطی کردی؟ گیج شدی؟ نگران نباش. تو می تونی تمام چیزهایی رو که می خوای درباره شون بدونی رو در اینجا پیدا کنی.

قواعد بازی">بازی

تمام آنچه که باید در مزرعه رایگان من انجام بدی، کاشتن گیاهان و غذا دادن به حیوانات هست. تو می تونی محصولات جدید بدست بیاری و ساختمان های جدید بسازی و به مراحل مختلف راه پیدا کنی. تو می تونی امکانات جدید بازی">بازی رو با تکمیل درخواست ها آزاد کنی.

کاشتن

در ابتدا با یک زمینی که از علف هرز، کنده های درخت و موانع پوشیده شده، مواجه می شوی. اونها فضای کشت زمین ات رو اشغال کردند، اما کم کم می تونی اونها رو از زمین ات محو کنی.
در نوار منوی بالا می توانی دکمه های کاشتن، آبیاری، درو کردن، درو کردن همه (از مرحله 4 به بعد) و پاک کردن زمین از موانع، را پیدا کنی. در ادامه می تونی قابلیت های آبیاری همه و کاشتن همه را هم در صورتی که حساب ویژه را فعال کنی ببینی.
در قفسه سمت راست، می تونی تمام مواردی را که به صورت روزانه نیاز داری را ببینی. کادر بالای صفحه، مواردی را که در حال حاضر فعال است و مدت زمان و کل محصول حاصله را بهت نشان میده.
در صورت قرار دادن نشانگر کامپیوتر روی محصولات، می تونی مدت زمان باقیمانده برای آماده شدن آنها رو ببینی. گوسفند منوی بالا این جزئیات را بهت نشان می ده.
آبیاری کردن برای رشد گیاه ضروری نیست. با این حال آنها برای رشد سریعتر به آبیاری تو نیاز دارند.

غذا دادن به حیوانات

کار تو با یک مرغداری و 3 مرغ شروع می شه. در شهرک گاو ها می تونی مرغ های بیشتری بخری و محل نگهداری حیوانات ات رو گسترش بدی. مرغداری یا طویله بهتر باعث میشه که سریعتر مرغ ها، گاو ها و گوسفند ها تخم مرغ، شیر و پشم تولید کنند. با پشت سر گذاشتن مراحل بالاتر، بیشتر می تونی محل های نگهداری حیوانات رو گسترش بدی.
حیوانات برای تولید محصولاتی مثل پشم برای ژاکت یا عسل برای چایی مون و ... که ما آدم ها دوست داریم، نیاز دارن که بهشون غذا بدهیم. برای تولید محصول باید حداقل یکبار بهش غذا بدی تا آنها کارشون رو شروع کنن. برای این کار می تونی از محصولات تولیدی خودت بهشون غذا بدی یا اونها رو از فروشگاه بذر تهیه کنی.
هر چند بار که بخوای می تونی به اونها غذا بدی.هرچه بیشتر به اونها غذا بدی، مدت زمان آماده شدن محصولات شون کم میشه. یعنی سریعتر بهت محصول می دن. در ابتدا می تونی مدت زمان تولید محصول رو با چندین بار غذا دادن به نصف زمان برسونی. در ادامه بازی">بازی تو می تونی از غذاهای کمکی که خیلی از غذاهای اصلی غنی تر هستن، استفاده کنی.
در ضمن وقتی که کارتن تخم مرغ در کنار مرغداری پر شد بهت می فهمونه که کار تولید تموم شده. این بستگی به تعداد مرغ های مرغداری ات داره که چند تا تخم مرغ برات می ذارن.

پذیرایی از خریداران

در مورد خریداران در منوی آیتم "خریداران" بیشتر صحبت خواهد شد. اونها افرادی هستند که می خوان محصولات طبیعی را به صورت مستقیم از کشاورزانی مثل شما بخرن. اونها حتی برای خرید محصولات از شهر های دور به اینجا سفر می کنن. برای این گونه افراد انتظار برای دریافت محصول خیلی طبیعیه، به همین خاطر من به اونها افراد صبور می گم.

پول

واحد پول مورد استفاده در بازی">بازی "پولک" بازی">بازی است و ارتباطی به پول واقعی ندارد.این واحد پول تنها برای جذابیت بازی">بازی بکار می ره.

مراحل

آیتم " مراحل موجود" اطلاعات کاملی در این زمینه بهت می ده. با تکمیل درخواست ها و درو کردن، امتیاز کسب می کنی. بعد از اینکه امتیاز کافی کسب کنی ، وارد مرحله بعد می شوی و امکانات جدید بازی">بازی آزاد می شود. عنوان شما بستگی به مرحله ای که کسب کردی داره. نگران نباش! تو برای همیشه " دستیار کشاورز" باقی نمی مونی.

رابط

در سمت راست، قفسه ای شامل محصولات مورد نیاز روزانه ات را می بینی.
همچنین در نوار منوی سمت چپ، اطلاعات بازی">بازیکن ( نام، انجمن مزرعه داران، پولک، امتیاز ها، عنوان، سکه ها) را خواهی دید.
در سمت راست، می تونی یک بره گوسفند رو ببینی که با دادن اطلاعات مهم، تو رو در طول بازی">بازی راهنمایی می کنه.
همچنین در بالای نوار منو، می تونی یک اتوبوس رو ببینی. با این اتوبوس می تونی به شهرک بری. تو می تونی با کلیک روی قسمت صندوق پستی، با سایر بازی">بازیکنان ارتباط داشته باشی. برای معامله با بازی">بازیکنان می تونی از قسمت "قرارداد ها" و برای تنظیم مشخصات از قسمتی که با علامت گوسفند نشان داده شده، استفاده کنی.
در قسمت بعدی می تونی قسمت راهنمایی رو ببینی که البته الان داری ازش استفاده می کنی... قسمت بعدی که با علامت "P"نشون داده شده برای خرید سکه و فعال کردن حساب ویژه به صورت Coins هست.

مشخصات شما

وقتی که یک اکانت در مزرعه رایگان من باز می کنی، نام مزرعه ات هم به صورت مشابه با نام کاربری ات ثبت می شود. برای این منظور کاربران جدید به هنگام ثبت نام می بایستی دو قسمت را پر کنند.
در ایمیل ثبت نام ( که با کلیک روی لینکی در قسمت مشخصات مجددا قابل ارسال است) می تونی آدرس ایمیل خود را تایید کنی. با این کار یک هدیه ناقابل برای جعبه جواهراتت می گیری.اگر آدرس ایمیل خود را طی 14 روز تایید نکنی، این آدرس ایمیل از مشخصات اکانت ات حذف می شود.
من فراموش کردم که آدرس ایمیل ام رو تایید کنم.حالا چی کار می تونم بکنم؟ به قسمت مشخصات برو و آدرس ایمیل خود رو وارد کن و ذخیره کن. در این موقع ایمیلی برای تایید دریافت می کنی. روی لینک تایید کلیک کنید تا یک هدیه به صندوق پستی ات در بازی">بازی ارسال شود. توجه: اگر روی لینک تایید چندین بار کلیک کنید، با خطای"کد نامعتبر" مواجه می شی.در این موقع ایمیل ات تایید شده است.اما به علت چند بار کلیک، چنین پیغامی دریافت کرده ای.
تو نمي تواني نام کاربري و شناسه رادر قسمت مشخصات تغيير دهي.اين موارد براي شناسايي اکانت ات مورد استفاده قرار مي گيرند و در هنگام تماس با تيم پشتيباني مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
با اين حال مي توني اسم مزرعهرا که قابل رويت توسط همه هست رو تغييربدي.به عنوان مثال در قسمت آمار يا وقتي که ميخواهي محصولاتت رو در بازار عرضه کني.براي اينکار تنها کافيه که اسم جديد رو وارد کني و روي دکمه ذخيره کليک کني.
تو همچنین می تونی رمز عبور را هم تغییر بدی.برای این کار رمز عبور جدید را وارد کن و روی دکمه ذخیره کلیک کن.
غیر فعال کردن انیمیشن: به این ترتیب می تونی انیمیشن های اضافی بازی">بازی رو مثل پرواز پروانه یا حرکت غاز های وحشی رو غیر فعال کنی. این کار باعث می شه که بازی">بازی در کامپیوتر های قدیمی و یا مدل پایین تر راحت تر اجرا بشه.برای این در قسمت غیر فعال کردن انیمیشن تیک بزنید و روی دکمه ذخیره کلیک کنید.
بازآوری اکانت: تو می توانی تنظیمات اکانت ات رو بازی">بازیابی(ریست) کنی.این کار تنها در صورتی که کمتر از 20000 امتیاز کسب کرده باشی قابل انجام شدن هست.

معرفی بازی">بازی به سایر کاربران

بازی">بازیکنانی که ایمیل خود را تایید کرده باشند می توانند از قسمت مشخصات اکانت حود، کاربران دیگر را به بازی">بازی دعوت کنند. به محض اینکه یک کاربر معرفی شده توسط شما، حساب ویژه اش را فعال کرد، یک هفته حساب ویژه به صورت رایگان دریافت خواهی کرد. با معرفی کاربران بیشتر به بازی">بازی، هدیه ناقابلی دریافت خواهی کرد.

کارت پستال

در قسمت چپ پایین صفحه قسمتی با عنوان کارت پستال را خواهی دید. در این قسمت می تونی یک کارت پستال الکترونیکی با تصاویری از مزرعه رایگان من به دوستانت ارسال کنی.برای این کار آدرس ایمیل گیرنده رو تایپ کن. آدرس ایمیل گیرنده به هیچ وجه در سیستم ما ذخیره نمی شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بنظرتون قالب جدید بهتره یا قالب قبلی که بود خوب بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 117
  • بازدید سال : 968
  • بازدید کلی : 7,755